Intrebari Frecvente

DESPRE COMENZI

Cum pot comanda?

Este foarte simplu sa comanzi pe MegaShop. Dupa ce ai pus articolele dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul Cumpara Acum. Apoi trebuie sa parcurgi cei trei pasi ai procesului de comanda (Adresa – Metoda de plata – Confirmare), dupa care poti finaliza comanda.

Ce se intampla dupa ce finalizez comanda?

Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe langa articolele cumparate, aceasta contine si adresa de facturare si de livrare, precum si metoda de plata selectata. Daca ai intrebari, poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau e-mail.

Pot anula comanda in cazul in care nu a fost inca expediata?

Anularile sunt posibile pe MegaShop in masura in care comanda ta nu a fost inca expediata.

Pot comanda si telefonic?

Da, suna la numarul 0762163558 si te vom ajuta in legatura cu plasarea unei comenzi.

Pentru a putea cumpara de pe site, trebuie sa imi creez un cont?

Nu, nu trebuie sa ai un cont de client pentru a plasa o comanda pe site.

Ce fac daca articolul dorit nu mai este pe stoc?

Nicio problema. Exista inca sanse bune sa poti comanda produsul dorit. Nu iti putem oferi informatii exacte despre momentul in care un articol devine din nou disponibil sau daca va mai fi disponibil. Dar, iti putem trimite o instiintare de indata ce articolul apare iar pe site.

DESPRE PLATA

Ce metode de plata sunt acceptate?

Poti alege intre plata cu cardul si plata ramburs.

Unde gasesc codul de securitate pe cardul meu?

Codul de securitate al cardului se gaseste pe spatele cardului.

Cand mi se retrag banii de pe card?

Odata cu procesul de plata, articolele cumparate de tine se rezerva. Cardul tau va fi debitat cu valoarea totala a articolelor livrate doar in momentul expedierii acestora.

Pot plati in rate?

Din pacate, in acest moment nu este disponibila optiunea ”Plata in rate”.

De ce a fost respinsa plata cu cardul?

In cazul in care plata cu cardul nu este posibila, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificarii etc. In aceasta situatie, poti opta sa platesti ramburs produsele comandate.

DESPRE COMANDA

Ce fac daca am primit un produs a carui marime nu corespunde cu cea comandata?

Contacteaza-ne aici in termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

In cat timp pot returna un produs?

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai primit un produs de la MegaShop si lipsesc accesorii din pachetul original, te rugam sa parcurgi urmatorul pas:

– Confirma Produsele pe care trebuia sa le primesti.

Daca ai parcurs pasul de mai sus, insa fara rezultat, Contacteaza-ne si spune-ne detaliile specifice situatiei tale.